Filme 2013

Filme 2013


De data aceasta am încercat să realizez o retrospectivă cinematografică a anului ce se va încheia în curând. În acest scop am adunat filmele care au avut premiera în acest an și pe care le-am văzut la cinema și bineînțeles mi-au plăcut. Așadar cam acestea ar fi filmele în cauză (sper că nu am uitat nici unul):

  • Jack Reacher
 
  • Star Trek: Into Darkness
 
  • Oblivion
 
  • Pacific Rim
 
  • Elysium
 
  • Escape Plan
 
  • Ender’s Game
 
  • Thor: The Dark World
13 thoughts on “Filme 2013

  1. Paul, în zilele ce vor urma probabil că voi avea şi răgazul de a vedea un film. Poate că da, poate că nu. 🙂
    Primeşte urarea mea de bine în prag de Crăciun!

  2. Îţi doresc din toată inima, Paul, un Crăciun Fericit, binecuvântat de Domnul întru toate, numai cu sănătate şi numai cu bucurii, alături de cei dragi ai tăi!
    Să dea Bunul Dumnezeu să ne regăsim în noul an, sănătoşi şi voioşi.
    La mulţi ani! 🙂

Write a comment:

