Image

Motanul din ghiveci


Fotografie1910

19 thoughts on “Motanul din ghiveci

  1. -Am avut si eu unu la fel , era ciudat cum alegea modu de tolaneala la soare , avea obicei sa urce mereu la ghivecele cu flori de la inaltime , mereu darima cite unu , ca cele de pe pamint nu erau bune , e asta e pisica.

  2. Şi motănelul meu se relaxează tot în ghiveci… înfloreşte pe zi ce trece tot mai mult, indiferent de vreme. :))

  3. Ce draguuuuuuuuut e! :)) Cred ca sta bine pe pamantul ala…si pisica mea la fel adormea…ba, cateodata, ma mai trezeam ca se juca cu ghiveciul si ateriza…fix pe capul ei :))

  4. Ah, pe vremea când Puff a mea era încă puiuț, obișnuia să doarmă la fereastră, într-un ghiveci de flori… Ziceam pe-atunci Toată lumea are flori la geam, nuuumai eu am o “mâță curgătoare”! 😆

Write a comment:

