2 ani de blog

2 ani de blog


cake

Astăzi se împlinesc 2 ani de când am deschis acest blog.

Cu această ocazie am realizat și un mic bilanț pentru acești primi doi ani de blogging, adică:

  • aproape 38.000 vizitatori
  • 1646 comentarii
  • 98 articole
  • 1698 followers

Mulțumesc tuturor celor care au trecut pe aici, au comentat și apreciat articolele mele. Mai trebuie să mulțumesc și celor mai fideli comentatori, adică: Ștefania, The Hook, Bursucel, Nexya, Slowaholic.

Bineînțeles că a trebuit să pregătesc și o mică recompensă pentru pisicile care au fost de multe ori personajele principale ale articolelor publicate pe blog:

gifts

51 de gânduri despre &8222;2 ani de blog&8221;

  1. La cât mai mulți ani înainte, Paul! Și blogului, și pisicilor…:)

    P.S. Nu puteam rata aniversarea asta, că doar tu ai fost primul follower al Bursucelului! ;)

      1. Să știi c-ai tras piciorul, de n-am eu ore libere de tropăit prin curțile virtuale ale tuturor celor de mă au sub lupă… :oops:

  2. Felicitări, Paul! La mulţi ani, blogului tău, iar ţie multă inspiraţie şi cât mai multe postări, mulţi ani de acum înainte.
    Îmi place mult că şi acum la ceas aniversar îţi răsfeţi drăgălaşele tale pisici.
    Mult mult succes în tot ceea ce faci, Paul! :)

    1. Mulțumesc pentru urări!!
      Și eu sper că voi reuși să realizez cât mai multe articole și că blogul va avea o viață cât mai lungă :)

  3. Paul, n-am să-ţi urez „La multi ani!”. E şi puţin cam tîrziu pentru asta, astăzi :) . Doar am să reformulez: îmi doresc să te citesc atît timp cît ai să doreşti să scrii :)

    1. Mulțumesc!!
      A fost o surpriză plăcută să văd că vizitatorii îmi apreciază blogul ;) și bineînțeles încă un motiv să continui să postez articole :)

Write a comment:

