Prin Brașov

Prin Brașov

 

Câteva imagini din timpul vizitelor mele prin centrul istoric al Brașovului din cursul anului trecut:

Fotografie0984

Fotografie0989

Fotografie0993

Fotografie1000

Fotografie1022

Fotografie1026

Fotografie1041

Fotografie1043

Fotografie1055

Fotografie1214

Fotografie0884

23 de gânduri despre &8222;Prin Brașov&8221;

  1. Am revazut si eu Brasovul in 2011 si trebuie sa recunosc ca m-a impresionat.
    Desi a fost intodeauna la inaltime si acum pastreaza stacheta. Bravo, locuitorilor care stiu sa isi aleaga edilii.

  2. Știi ce mi se pare ciudat la fotografiile tale? Că nu apar oameni. Chiar și spațiul de joacă de sub Tâmpa, care este animat de obicei, este pustiu în fotografia ta.

  3. Foarte frumose amintiri impartasesti cu noi din vizita ta la Brasov! Multumesc! Foarte frumos orasul si incarcat de istorie!
    O zi minunata iti doresc, Paul! :)

  4. I just wanted to thank you for liking my post in my „My Fat Life” blog. So many lovely photos in your blog, really beautiful. Best, Rose

  5. Pingback: Finix | Ioan Usca
  6. pffff e foarte frumos acolo,imi pare rau ca nu am mai ajuns in zona cam de 6 ani ,ultima data am fost si la Sinca Veche si am intalnit si ceva drumuri in lucru pe acolo,insa e superba zona !

Write a comment:

