Leapșa cu ochelari de soare

Leapșa cu ochelari de soare

 

Pentru că îmi plac ochelarii de soare și îi port toată vara am preluat și eu de aici această leapșă.

Deci:

1. Porți ochelari de soare?
Da.  

2. În ce situații consideri că ochelarii de soare sunt absolut necesari?

Păi când este soare puternic și ochii au nevoie de protecție.

3. De ce crezi că lumea are o părere proastă despre ochelarii de soare?

Nu știu. Eu nu am auzit pe nimeni care să aibă o părere proastă despre ochelarii de soare.

4. Ce părere ai despre cei ce urăsc ochelarii de soare?

Dacă nu le plac, să nu poarte Zâmbet

5. Închei leapșa cu clasica mea ultimă întrebare: ce întrebare ai mai adăuga?

Ajung astea care au fost Gură deschisă

6. Care ar fi  cea mai extravagantă sumă pe care ai plăti-o pentru o pereche de ochelari de soare?

Nu știu să zic o sumă anume, dar dacă văd o pereche care să îmi placă e posibil să îi cumpăr.

16 gânduri despre &8222;Leapșa cu ochelari de soare&8221;

  1. Si mie imi plac ochelarii de soare , cel mai adesea ii port iarna :D
    Imi place modelul ala al armatei americane :) si indiferent de ce se poarta eu tot modeul ala il caut in magazine , e drept ca il gasesc cam rar in ultima vreme :) O zi frumoasa Paul .

  2. Sorry I haven’t been around much lately, but my book, The Bellman Chronicles, will be FREE to download on Sept. 10 – 11! Check it out on my Amazon Kindle page.. You won’t be disappointed. And if you can slip me a review, I’d be forever grateful…

Write a comment:

