Perna :)

Perna :)

 

În imagine: Minou, Charlize și Bobo.

Fotografie0661

40 de gânduri despre &8222;Perna :)&8221;

  1. Tare dragalasi sunt pisoiasi tai, Paul! Ce frumos i-ai surprins in poza ! Un week-end minunata iti doresc, Paul! :)

  2. fotografia asta mă face să mă gândesc serios să vin să îți fur un pisoi (fără supărare, da? :)… găsesc eu să îți dau ceva la schimb, hihi)..

    mulțumesc pentru vizită și să îți trăiască prietenii blănoși!
    :)

      1. sa inteleg ca i-ai pazit mai putin bine pana acum? fir-ar, am ratat momentul :))), acum ca te-am avertizat, clar vei fi cu ochii pe ei!! si nu pot spune, cand dormi, pentru ca mi-e greu sa cred ca as putea sa-ți fur pernele fara sa te trezesc, off!
        hihi! se pare ca ai cerere la „perne” nu gluma!

  3. Doresc si eu sa fac o comanda :3 perne mici +2 mari ,dar vreau model diferit daca se poate … livrarea sa nu dureze mai mult de 2 zile :) pentru ca nu pot sa dorm fara perna :))))

Write a comment:

