Filme în care mi-ar fi plăcut să joc

Filme în care mi-ar fi plăcut să joc

 

O leapşă  pe care am primit-o de la Cătălina în care ar trebui să spun în care film mi-ar plăcea să joc.

Întrebarea este cam grea pentru că sunt destule filme în care mi-ar fi plăcut să apar dar în cele din urmă am ales două:

  • un rol secundar într-unul din filmele din seria Star Wars

Star_Wars_Episode_III_Revenge_of_the_Sith_poster

  • un rol secundar (nu vreau să îl înlocuiesc pe Harrison Ford Gură deschisă) în seria Indiana Jones

1

 

Sunt darnic așa că leapşa merge mai departe la cine doreşte. :)

17 gânduri despre &8222;Filme în care mi-ar fi plăcut să joc&8221;

  1. Mie mi-ar fi placut sa joc rolurile lui Meg Ryan…dar daca ma gandesc mai bine, mi-ar fi placut si Jodie Foster in Tacerea Mieilor, doar sa fiu aproape de Anthony Hopkins :).
    Bune rolurile lui Harrison Ford…excelent actor si un barbat tare sexy.

Write a comment:

