Falco–Monarchy Now

Falco–Monarchy Now

O melodie pe care am găsit-o întâmplător pe YouTube și care mi-a plăcut foarte mult.

 

Wiener Neustadt 1994

27 de gânduri despre &8222;Falco–Monarchy Now&8221;

  1. E o melodie foarte frumoasa, Paul! Mie imi place foarte mult, Falco!
    Uite, Paul, iti las si eu inca o melodie, care imi place foarte mult si care s-ar putea sa-ti placa si tie. O zi frumoasa iti doresc, Paul! :)

      1. faina melodia dar si filmul este genial daca nu lati vazut urmaritil

  2. Pentru mine Falco e o combinatie simpatica intre un industrial timpuriu, hip hop si muzica disco. De altfel, o combinatie foarte reusita. Asculta si Bauhaus, poate o sa iti placa.

Write a comment:

