Mandinga–Zaleilah

Mandinga–Zaleilah

Ei ne vor reprezenta la concursul Eurovision 2012 care se va desfășura în Azerbaidjan la Baku. Mult succes!

27 de gânduri despre &8222;Mandinga–Zaleilah&8221;

  1. Le doresc si eu mult succes celor de la Mandinga. Melodia suna bine, e ritmata si speram ca o sa placa la cat mai multa lume sa-i voteze…
    O seara frumosa iti doresc, Paul! :)

  2. Mie nu-mi place ! :|
    E draguta, numai buna de ascultat vara, dar cam atat.. a castiga Eurovisionu’ cu ea e cam mult de sperat..

  3. …sincer…???…eu nu as vota pentru aceasta piesa…nu ca e rea , dar nu cred ca pentru un asemenea concurs…e ceva de genu pentru petreceri , cluburi….
    …pai ca sa fiu politicoasa…succes…. :)
    …sper ca nu te-ai suparat :)

  4. Concursul Eurovision este plin de surprize in fiecare an. Se stie deja ca voturile se acorda mai mult pe criterii etnice…
    Eu sunt fana Mandinga si sper sa se califice in finala si cine stie, poate va castiga!

  5. Salut, Paul. Bine te-am gasit!
    Zaleilah-are ritm, dar cam atat, textul e varza iar melodia …, parca le aud deja pe pustioicele din fata blocului cantand „zaleilalei”. :lol: Zaleilah banuiesc ca e un nume, sau stiti voi altceva? Nu spun ca o sa castige sau nu, habar n-am ce se voteaza la Eurovision, poate conteaza daca stiu sa faca show .
    Oricum, le urez Succes! :)

  6. La prima ascultare aduce a manea…nu stiu ce sa zic, cred ca nu trebuie sa ne facem sperante prea mari….mult succes oricum! mai multe sanse ar avea daca ar prezenta in acelasi timp si videoclipul ….din motive evidente…

    PS: mi-am spus si eu parerea, nu e cazul sa ne alarmam :D

  7. Am mari rezerve asupra acestei melodii, si nu zic acest lucru neaparat din cauze ritmului sau a versurilor. Imi este teama de prestatia live a tipei.

      1. Ma rog.. mie de exemplu nu imi place deloc cum au cantat.. ea a fost cam ragusita. si s-a cam stricat totul..

Write a comment:

