Leapşa cu telefonu’

Leapşa cu telefonu’

Am preluat şi eu această leapşa care cuprinde câteva întrebări despre telefoane mobile de la Kathy.

  1. Ai telefon ? : Da.
  2. Ce model ? : Samsung S5230.
  3. De când foloseşti telefonul mobil? : Cred că sunt vreo 7 ani 
  4. Care a fost primul tău telefon mobil ? : Un Nokia 1101.
  5. Ai renunţa la telefonul mobil pe care îl ai în posesie acum ? : Nu, pentru că îmi place acest model.

1

Leapşa poate fi preluată de oricine doreşte Zâmbet.

25 de gânduri despre &8222;Leapşa cu telefonu’&8221;

  1. Ha, si eu am acelasi telefon. Merge struna, nu am probleme cu el de 2 ani de cand il am. Presupun ca stii faza cu butonul din lateral stanga, cel cu sageata in jos :D Eu am descoperit-o tarziu :D

  2. Scurtă și la obiect leapșa :P La mine primul telefon, undeva prin liceu, a fost un Alcatel. One Touch Easy parcă se numea.. sau mă înșeală memoria :D Pe urmă am avut multe Nokii și acum am trecut la iPhone, de vreo 2 luni.

  3. Oare pe mine ma crede cineva ca eu folosesc acelasi telefon cam de 8 ani incoace ?!? Si nu l-as schimba pt. nimic in lume. Sper sa nu se strice si sa ma mai tina macar vreun an, doi. Nu ma atasez de obiecte, dar telefonul asta este tocmai exceptia care intareste regula :)

  4. Ai telefon ? : Da.
    Ce model ? : Nokia n95.
    De când foloseşti telefonul mobil? : 5 ani.
    Care a fost primul tău telefon mobil ? : Nokia 5200
    Ai renunţa la telefonul mobil pe care îl ai în posesie acum ? : In nici un caz, ador telefonul , si are tot ce imi trebuie . :D

Write a comment:

