Laura Pausini–Noul single

Laura Pausini–Noul single

Non Ho Mai Smesso este titlul piesei care a fost lansată cu ocazia unui flash mob dedicat Laurei în Piazza Duomo din Milano pe 10 noiembrie 2011. Acesta este cel de-al doilea single extras de pe albumul Inedito, primul fiind Benvenuto.

 

22 de gânduri despre &8222;Laura Pausini–Noul single&8221;

  1. Imi place mult Laura Pausini si in special artistii care participa in evenimente de genul asta…exista o anumita buna dispozitie generala care iti este insuflata cand faci ceva frumos cu mai multi oameni..

  2. Si mie imi place foarte mult Laura Pausini. Uite Paul, te rog frumos sa nu te superi, bine? Dar ceva sa intamplat cu videoclipul pe care tu l-ai propus spre ascultare… iar eu intarziata, dar din motive obiective, nu am reusit sa ascult melodia propusa de tine… si imi pare asa rau. :)

    O seara minunata iti doresc Paul! :)

Write a comment:

