Nu deranjaţi! Pisicile dorm…

Nu deranjaţi! Pisicile dorm…

 

Fotografie0391

Fotografie0388

Fotografie0389

Fotografie0390

Fotografie0370

Mix1

24 de gânduri despre &8222;Nu deranjaţi! Pisicile dorm…&8221;

  1. Sunt superbe pozele Paul… Ce frumos le-ai surprins chiar in momentele lor de odihna. :)
    Imi plac mult cele in care pisicile stau cuibarite una langa alta, cu atata gingasie si iubire. :)

    O seara minunata, Paul! :)

  2. Pisicile dorm oricum, muulte ore pe zi, insa acum ale tale se pare ca au avut si o companie radiofonica, poate ceva muzica de linistit pisica :).

  3. Splendori cu coada si cu blana :) Asa numesc eu pisicile… Si le iubesc mult !
    Cand am vazut penultima fotografie am crezut ca cineva l-a imprumutat pe Taher (asa-l cheama pe matzu’ meu ) sau avre vreun frate geaman de care eu nu stiu :)

Write a comment:

