Un pic de salsa

Un pic de salsa

Marc Anthony – Contra La Corriente Live în Madison Square Garden (New York). Concertul a avut loc pe 14 februarie 2000.

 

4 gânduri despre &8222;Un pic de salsa&8221;

  1. Superba piesa Paul… imi place! :)

    Uite Paul, descopar ca si tie iti place Marc Anthony si te-as ruga daca poti si sti, sa ma ajuti sa gasesc o melodie a lui, pe care o caut de doi ani si nicaieri nu pot da de ea, nici pe youtube si nici pe alte retele.
    Ea exista, am ascultat-o la un post de radio de nisa, o luna de zile de cateva ori pe zi, pentru ca facea parte din top -ul acelui post de radio, care intre timp s-a reprofilat subit si transmite doar emisiuni crestine.
    Nu stiu exact cum se numeste, imi amintesc vag ca s-ar numi „un barbat perfect” si este cantata in spaniola si mai stiu ca este un feat. cu Jennifer Lopez.

    In cazul in care ma poti ajuta si-mi poti lasa un link unde o pot gasi sau poate o postezi tu pe blogul tau sau si la mine… iti multumesc anticipat.

    O seara minunata iti doresc Paul si-o noua saptamana plina de bucurii ! :)

      1. Iti multumesc mult Paul pentru raspuns, nu vreau sa te superi cumva, doamne fereste, dar nici una din aceste piese, nu este cea pe care o caut eu.
        N-am sa renunt la cautari, pentru ca ea exista, eu am asucultat-o de zeci de ori, insa asta s-a-ntamplat cu doi ani in urma, si trebuie sa o gasesc, numai ca nu stiu eu exact nici macar versurile melodiei, iar ritmul ei imi reapare mereu in memorie.

        Numai bine iti doresc Paul.

Write a comment:

