Google SketchUp

Google SketchUp

 

Recent am descoperit acest program gratuit oferit de Google şi destinat desenului tridimensional însă fără a fi necesare cunoştinţe avansate de proiectare (ca pentru AutoCAD).

Aşa că am folosit programul pentru a realiza un model tridimensional al casei mele. Ce a rezultat se poate observa în imaginile următoare:

 

1234

3 gânduri despre &8222;Google SketchUp&8221;

  1. Absolut genial programul. Il utilizez de ceva timp si e super distractiv. Am incercat si de la Autodesk Arhitecture dar mi se pare greoi si nu e asa atractiv si usor de lucrat in el.

Write a comment:

