Cu maşina sau cu trenul ?

Accidentul în care a fost implicat Şerban Huidu mi-a readus în minte această întrebare referitoare la mijlocul de transport ales pentru plecarea în vacanţă. Ambele variante au avantaje şi dezavantaje. Eu prefer trenul. Chiar şi după ce îmi voi cumpăra un automobil, pentru călătoriile lungi pe cât posibil voi alege tot trenul, bineînţeles un rapid sau Intercity, pentru că este mai sigur, poţi să stai confortabil fără să fii atent la drum, la celelalte vehicule, semne de circulaţie, pietoni, etc; poţi vorbi la telefon fără să fi penalizat, poţi naviga pe internet (dacă ai internet mobil) sau cum îmi place cel mai mult îţi permite să admiri peisajul şi să faci poze. Trenul nu va fi prins în ambuteiaje şi cu mici excepţii ajunge la timp la destinaţie. Desigur şi deplasarea cu maşina are beneficii dar nu poate fi la fel de sigură.

10 comments

  1. Eu cred ca nici un mijloc de transport, nu mai e sigur. Si mai cred ca ceea ce iti este scris sa se-ntample, se-ntampla oricum. Important este cum ne concentram sa iesim din aceste situatii dificile si dezastruoase, daca supravietuim din ele.

    Eu, nu pot decat sa-mi exprim compasiunea pentru toti cei implicati in acesta tragedie, inclusiv pentru Huidu, care din nefericire a provocat acest dezastru. :(

    O seara frumoasa iti doresc Paul ! :)

  2. Recunosc că m-am învăţat prea mult să merg cu maşina, dar mi-e dor de călătoriile tihnite cu trenul, când puteam să admir în voie peisajul, să citesc, să dorm, să n-am nicio grijă.
    O fi mai rapid mersul cu maşina, dar uite ce nenorociri se întâmplă…din păcate. Mai greşeşte omul, toţi facem greşeli, dar când se lasă cu morţi omeneşti este atât de trist…Îmi pare rău pentru Huidu, este o adevărată dramă ceea ce s-a întâmplat. Lui şi celorlalţi…

  3. Sofatul in Romania este sport extrem, trenurile din Romania sunt toalete publice iar sinele nu au mai fost intretinute de zeci de ani… Cu orice am alege sa calatorim, mare atentie .

      1. Când spui ,,trenuri rapide ca în Vest”, presupun că te referi mai ales la trenurile care circulă, de exemplu, pe ruta High Speed 1, începând de la Marea Britanie, trenurile franceze, şi până prin Polonia. Dar uiţi că găseşti vitezomane şi în Finlanda care se află în Nord şi Italia din Sud, iar astea sunt doar câteva exemple.
        În concluzie, trenurile rapide sunt răspândite prin mai multe zone ale continentului nostru.
        În orice caz, şi eu sper ca într-un viitor cât mai apropiat să avem trenuri ca prin alte locuri din Europa, fiind un adept al acestui mijloc de transport.

Lasă un răspuns

